zaterdag 31 oktober 2009

ZH-afspraak, toetsweek, etc

Na een nacht van 11 uur werd ik vanmorgen om 9 uur wakker. Vanmorgen heb ik een rustig ochtendje gehad, en tegen de middag ben ik met mijn moeder naar de visboer gelopen voor ons wekelijkse porsie kibbeling;) We zijn ook gelijk de AH even binnen gegaan, want ik ben nog steeds hees, en omdat ik ook hoestbuien heb, begint mijn keel flink pijn te doen. Wat verzachtende snoepjes gehaald, en daarna weer naar huis.

Vanmiddag heb ik de hele middag op de bank gelegen en later nog wat samenvattingen gemaakt. Vanavond ook samenvattingen gemaakt.

Gisteren kreeg ik een mail van het ziekenhuis dat de afspraak van dinsdag een telefonische afspraak word, en dat de 9e december doorgaat als poliklinische afspraak bij de longarts. (had een dubbele afspraak).

In de week van 9 november heb ik toetsweek, en ik heb besloten dat ik 4 van de 6 toetsen ga proberen te maken. De 2 moeilijkstes laat ik even zitten, en de rest probeer ik te maken. Die 2 anderen haal ik na de toetsweek een keer in. Het is nog de vraag of ze echt alle 4 gaan lukken, maar ik ga het in ieder geval proberen. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen... (gezien ik al zo'n 3 weken bezig ben met voorbereidingen).

Voor nu, een Fijn Weekend, en tot de volgende keer.

Groetjes

Geen opmerkingen: