maandag 9 november 2009

1e toets achter de rug

Vanmorgen om 7 uur was ik al wakker, na even eruit geweest te zijn, ben ik met mijn laptop weer naar boven geschoten, en lekker met laptop en al in bed gaan liggen. Heerlijk even rustig nog wakker worden, en wat ontspannen achter mijn laptop zitten (euh liggen). Om 9 uur vond ik het best geweest, en ben ik er uit gegaan. Toen ik alles had gedaan, en ook al de toets had over gekeken, heb ik nog een uur op de bank gelegen, omdat ik zo duizelig en moe was. Daarna nog wat gegeten, en gedronken, en even de toets overgekeken, en toen was het tijd om naar school te gaan. Eerst wilde ik afbellen omdat ik zo ontzettend moe was, en erg duizelig, maar heb toch besloten maar gewoon te gaan. Eerst kijken of het lukt, lukt het niet kan ik altijd morgen nog thuis blijven;)

Op school heb ik nog even gepraat met mijn vriendin, (lekker afgezonderd, was al hele tijd geleden dat we elkaar even "life" gesproken hadden. Elke keer via msn, of er waren andere klasgenoten bij). Niet erg, maar soms is het wel eens lekker elkaar even onder 4 ogen te spreken;) Gelijk nog wat gegeten, en gedronken, en dan vliegt de tijd;)

Toen was het tijd om de toets te gaan maken. Terwijl mijn klasgenoten zich voorbereiden op 2 toetsen, hoefde ik er maar 1. Deze week ga ik ipv 6, 3 toetsen proberen te maken, en de rest haal ik later in. Vandaag ging de toets goed, en was ik met een kwartier klaar. Hij was makkelijk, ik wist alles/bijna alles, en had er dus een goed gevoel aan over gehouden. Helaas had ik de taxi op een uur gezet, wel gebeld, maar helaas kon hij niet eerder... Tja, je kan er nu eenmaal niet op rekenen dat je met een kwartier klaar ben.. Als dat dan niet zo zou zijn, en je zat een uur, had je een probleem met de taxi.

Maar goed. Gelukkig had ik leerwerk voor morgen bij me, en kon ik dat dus overkijken, want leren had ik zaterdag al gedaan. Nog wat gesprekjes, en toen naar huis.. Wat heb ik (inwendig) gelachen, om mijn taxichauffeuse... Ik hoest nog steeds flink, en dat mensje was bang dat ik besmettelijk was.. Kreeg ik halverwege de rit een hoestsnoepje van dr.. haha.. Ach, laten we het er maar op houden dat ze het goed bedoelde;) Dat dit een infectie hoestje was, hoeft zij toch niet te vertrouwen? (al heb ik het 3x gezegd, ze leek het niet erg te geloven).

Vanmiddag heb ik de toets van morgen voorbereid, (de rest van de klas moet er 3 maken, ik maak er 1) en daarna nog op de hometrainer gezeten. Vanavond word een rustig avondje, waarin ik wat probeer bij te tanken.

Hoe gaat het nu met me? Tja, helaas kan ik niet anders melden dat het nog steeds niet zo lekker gaat. Enorm moe, weinig energie, veel hoesten, regelmatig duizelig, en verkrampte schouders en nek.. Gelukkig na die ene behandeling geen hoofdpijn meer gehad, maar wel de verkrampte pijn in nek en schouders. Infectiepijn wisselt wat, maar is bijna iedere dag wel even aanwezig.. Verder heb ik sinds gister een zere/stijve spier in mijn nek.. Vermoedelijk op de tocht gelegen ofzo, of in een rare houding.. Maar ik loop nu dus lekker met een dikke sjaal om mijn nek, en spuit mijn nek/rug (laat inspuiten) in met een verkoelend/verzachtende spray..

Geloof dat dat het wel weer was;) Als dat hoesten aanhoud, ga ik toch het ziekenhuis even contacten wat ik er mee aan moet. Lig nu bijna iedere nacht wel een tijdje wakker, gezien ik ook niet iedere nacht codeine tabletje wil nemen. Kheb maar beperkte voorraad omdat ik ze niet op recept heb, maar overblijfsel van uit het ziekenhuis..

Groetjes en tot volgende keer;)

Geen opmerkingen: