woensdag 18 november 2009

2e toetscijfer, en vandaag

Vandaag word het een kort bericht. 'k Ben niet fit, en ga achteruit. 'k Heb nog niets gehoord uit het ziekenhuis, en dus ga ik waarschijnlijk morgen weer mailen. Anders heb je kans dat het niet meer voor het weekend word, en dat is niet de bedoeling nu.

Om een overzicht van mijn dag te geven: uit bed komen, medicatie doen, op de bank, en daar niet meer vanaf komen totdat je gaat eten. 'smiddags net zo, en 's avonds niet van de bank afkomen totdat je naar bed gaat. Tussendoor alleen voor bezoekje aan het toilet.

De benauwdheid leek vanmorgen wat minder, maar werd in de loop van de dag weer erger, en ondertussen zelfs erger dan gisteren. Ben te moe om lange gesprekken te voeren..

Vandaag kreeg ik weer een aantal kaarten binnen, en totaal zit ik nu op de 146 kaarten. De druppelt gestaag door, en de lijntjes in mijn kamer zijn nu vol. Verder kreeg ik vandaag het cijfer van de muziektoets terug, en dat was een 9,3... Waar ik het vandaan haal weet ik niet, maar ondanks dat ik me al niet goed voelde, heb ik toch goed gescoord. Alleen maar lekker en positief;)

Groetjes

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je fantastische schoolresultaten. Zelfs nu je je zo slecht voelt presteer je optimaal op school.
Ik zou je arts maar achter de broek zitten, zeggen dat het echt niet meer gaat.