zaterdag 7 november 2009

Electrische fiets word vergoed:D:D

Het gaat niet lekker vandaag.. Na een goede nacht (zowaar zonder wakker te worden) werd ik om 8 uur wakker, en heb een tijd liggen lezen en hoesten. Om 9 uur ben ik er uit gegaan, en heb ik gedouched, maar ik was erg duizelig en nog meer moe. Ook begin ik meer te hijgen, dan ik deed. Maar goed.. Vanmorgen op de bank liggen leren. De toets van dinsdag ken ik nu ook grotendeels.

Vanmiddag bij de post kwamen er opnieuw 12 kaarten (in totaal heb ik er nu al 44), en een brief van de gemeente dat de electrische fiets, vergoed word.. We moesten langs een fietsenmaker, en die moest dan een gespecificeerde offerte maken, en opsturen. Dus gelijk even naar de fietsenmaker geweest, en die zorgt dat de offerte maandag op de bus gaat! Eindelijk, na 6 weken wachten, hebben we dan wat gehoord, en het is goed nieuws.. De electrische fiets word vergoed!!!

Na het bezoekje aan de fietsenmaker een half uur rust genomen, en daarna op de hometrainer mijn programma gefietst. Nu zit ik lekker ontspannen op de bank, en ga zometeen heerlijk een DVD'tje kijken. kBaal ontzettend dat het niet zo lekker gaat. Erg moe, nog steeds duizelig, en maar hoesten.. Vanmorgen had ik het ijskoud, en liep ik met een hemdje, truitje en een dikke bodywarmer door huis, waar de verwarming gewoon aan stond... Nu ben ik weer wat opgewarmd, en heb ondertussen de bodywarmer uitgegooid, maar toch..

Vandaag maar heerlijk mijn rust nemen (nadat ik al flink wat heb gedaan..) en hopen dat ik weer wat opknap. Als dit aanhoud, toch volgende week maar het ziekenhuis weer contacten, want eerst dacht ik dat het een dip van een dag was, maar ondertussen duurt het al 3-4 dagen..

Voor nu is dat het geloof ik wel. Tot de volgende keer. Ik weet niet of ik volgende week veel blog, net erna hoeveel zin ik heb, na mijn toetsen;)

Groetjes en een Fijn Weekend!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi marianne,
je hebt echt erg veel gedaan de laatste week voor school en ziekenhuis bezoeken ,ik denk dat je even extra uit moet rusten na je toetsen en dan voel je je weer beter.
ik lees je blogs met veel plezier en fijn dat je zoveel kaarten hebt gehad.
niet zo streng voor je zelf hoor je doet echt best veel en dan mag je ook extra moe zijn.
liefs manon

Rianne zei

hey Marianne,
Fijn dat jou elektrische fiets wel word vergoed, scheelt een hoop geld. die van mij werd namelijk niet vergoed omdat het een algemeen gebruiksvoorwerp was:S raar dat het per gemeente zo verschillend is! maargoed uiteindelijk heb ik er ook 1 gekocht van me spaarcentjes;)
groetjes Rianne