vrijdag 27 november 2009

Geen sinterklaasfeest....

Vandaag moest ik opnieuw een glucosedagcurve (7puntscurve). Dat houd in om de 3 uur je suiker meten.. beginnend vannacht om 3 uur... Helaas moet dat 2x in de week, en dus word mijn slaap nogal eens onderbroken. Kan je normaal maar 5,5 uur achter elkaar slapen, nu kan dat maar 2,5 uur.. (ivm antibiotica en suikers meten). Gelukkig is het nu weer bijna achter de rug, en moet ik er alleen vanavond om 9u nog 1. Ze zijn de hele dag goed geweest.. Allemaal, op 1 na onder de 10.

Vandaag zou de internist volgens mijn zaalarts langskomen. Maar ondertussen is het na 5 uur en ze is nog niet geweest, dus ik denk niet dat ze nog langs komt voor het weekend. Helaas kan ik dan niet vragen of 1x in de week een glucosedagcurve genoeg is...

Verder ben ik sinds vanmorgen van de zuurstof af, en dit gaat redelijk. Ben wel meer benauwd, en mijn saturatie is iets lager dan dattie was met zuurstof, maar het is te doen. Met inspanning (zoals douchen etc) mag ik nog zuurstof op, maar ik moet wel proberen steeds minder te gebruiken. Dus heb ik besloten helemaal zonder te blijven.. (iig proberen.)

Ook krijg ik weer zalf voor mijn koortslip... 2 dagen terug had ik net heel blij tegen mn moeder gezegd: Gelukkig heb ik deze keer geen koortslip. Had ik natuurlijk niet moeten doen, want de volgende dag had ik een koortslip. Echter.. De zalf is nog niet gearriveerd, en dus moet ik nog even wachten met beginnen met smeren...

2 december staat een klassenavond met de klas gepland. We zouden dan sinterklaas houden, en iedereen had lootjes getrokken. We zouden een surprise maken, en een gedicht, en zo een gezellige avond tegemoet gaan, met onze mentor, onze oude mentrix, en de klas. Nu ik in het ziekenhuis lig, wilde de klas zelfs hierheen komen om het te vieren.. We zouden dan kijken of er een kamertje apart was, zodat we met zn allen konden feesten, en ik mezelf even terug zou kunnen trekken als het teveel werd. Vandaag heb ik echter (met pijn in mn hart, zou het enorm graag wel meemaken) besloten dat het door moet gaan zonder mij. Ik zou het niet trekken om mee te doen... Na een bezoek van 2 mensen van ongeveer een uurtje, ben ik al heel erg moe... Laat staan na een paar uur met een groep van 15 doorbrengen...

Het is nu zo afgesproken dat degene die een surprise voor mij heeft gemaakt, woensdagmiddag hierheen komt met nog 2 mensen, en dat ik dan mijn surprise krijg. Ik geef de surprise die ik heb gemaakt dan mee aan hun, en zo kan alles toch doorgaan.. Helaas alleen zonder mij...

Groetjes

Geen opmerkingen: