donderdag 19 november 2009

Morgen Opname

Vanmorgen heb ik een mail gestuurd naar het ziekenhuis, dat het niet zo lekker gaat, en of het mogelijk was dat ik wel voor het weekend opgenomen word, omdat ik nog een weekend thuis, niet zag zitten. Tegen 11 uur kreeg ik reactie, dat ik morgen om 15.00 opgenomen word in het ziekenhuis. Waarschijnlijk begin ik op zaal, maar liever iets dan niets, en ik wil gewoon zo snel mogelijk werken aan herstel.

Vanmorgen werd ik wakker met enorme pijn in mijn schouder. Vermoedelijk is het nu mijn ademhalingsspier in de schouder, die overbelast/verrekt of iets dergelijks is. In ieder geval ben ik al de hele dag aan het leven op paracetamol, en bij iedere keer hoesten, grijp ik naar mijn schouder. Verder merk ik dat zelfs continue kletsen op msn te vermoeiend is, en dat ik gewoon liever rustig een filmpje lig te kijken of muziekje luisteren, dan dat ik continue in de weer ben. Ik ken dit helemaal niet van mezelf.. Normaal ben ik continue in gesprek op msn, maar nu even niet..

Het laatste cijfer van de toetsweek is binnen. Voor activiteitenbegeleiding had ik een 7,9.. Kortom alle cijfers zijn ruim voldoende:) Verder is mijn kaartenaantal opgelopen tot 150.. Voor nu wel weer genoeg. Misschien tot morgen, en als ik geen laptop of internet heb, of als ik niet fit genoeg ben, dan zal ik vragen of mijn moeder mn site bijwerkt. Mijn site word dan even niet via CF-cafe bijgewerkt, maar alleen via mijn echte site (www.ikisziek.websitemaker.nl/marianne)

Groetjes

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel veel succes en beterschap Marianne!!!
Groet,
Hedwiche