vrijdag 20 november 2009

Op weg naar beter...

Toen alles naar ons idee in de tas zat, was het moment aangebroken dat de tas dicht moest.. Ik ben zoiemand die op eigen kussen het lekkerste slaapt, dus zat de kussen ook in de tas gepropt.. Althans.. De tas was alleen dicht te krijgen, met flink wat duw en trekwerk, en barstte daarna bijna uit zn voegen.. MAAR alles zat erin...

Na een vermoeiende reis naar het ziekenhuis, kwamen we om 14.45 aan op de afdeling. Daar gingen we naar mijn kamer (een 1-persoons:)) en had ik een opnamegesprek. Daarna kwamen er nog wat mensen langs, zoals de arts (algemeen onderzoek, en hoe het met me was), de co-assistent (bloedprikken), de verpleging (pac aan prikken). etc.

Bij de PAC aanprikken kwam er geen bloed terug, en hij spoot wat moeilijk door. Hopelijk betekend dit niet het einde van mijn PAC, en houdtie et nog lekker een tijdje vol. Verder ben ik nu aan het vechten tegen de allergische reactie. Jeuk, overal jeuk... Heel irritant, maar gelukkig is het al wat minder dan net... Dit dankzij de tavegil...

Dinsdag heb ik longfunctie en maandag komen dietiste en het maatschappelijk werk.

Dit keer heb ik de Tazocin en de Collistine, eens kijken of het werken wil, zodat ik me weer wat beter ga voelen.

Groetjes

Ps. Mijn adres is:
Marianne Vlot
Afdeling SV-long, kamer 117
Erasmus MC centrumlocatie
's gravendijkwal 230
3015 CE Rotterdam

Geen opmerkingen: