woensdag 11 november 2009

Tablettenkuurtje

Gisteren kreeg ik via de post 27 kaarten... Allemaal nog gevolg van dat bericht in de Gezinsgids. Heel leuk!! Vandaag kwamen er 18 kaarten, en bij 1 kaart zat zelfs een boek met verhalen.. Ik zit nu op totaal 92 kaarten. Een heel stapeltje dus.. Kga eens even verzinnen hoe ik ze op ga hangen op mijn kamer, zodat ik er lang van kan genieten..

Vandaag heb ik contact gehad met het ziekenhuis, en maar goed ook, want ik ga me met de dag slechter voelen. Enorm moe, hoofdpijn, kortademig/benauwd, duizelig, hoofdpijn, hoesten etc.. We hebben besloten dat ik tot vrijdag een tablettenkuur probeer. Als dit niet werkt, heb ik vrijdag contact met mijn eigen longarts overleg. Die was vandaag ziek, en komende 2 weken is die afwezig. Opname staat nu heel dicht voor de deur. Ik vermoed dat ze niet eindeloos doorgaan met tablettenkuurtjes, omdat ik daar simpelweg 9 van de 10 keer niet op reageer.

Vanmorgen twijfelde ik of ik wel fit genoeg was om te gaan lessen. Uiteindelijk heb ik besloten om een paracetamol te nemen, en dan toch proberen te lessen. Mijn rij-instructeur wilde het zijne er wel van weten, gezien hij van mijn voorganger (degene die voor mij moest lessen, en die ik toevallig smorgens had gesproken) had gehoord dat ik niet fit was, en ik had beloofd te bellen als ik het niet zag zitten om te lessen. De keus was echter wel overwogen.. Toen ik het eind van mn les bereikt had, had ik een voldaan gevoel, over een goede les... Totaal geen spijt, dat ik daar mijn energie in gestoken heb. Vervolgens 3 uur rustig aan gedaan, en daarna toets gaan leren.

Morgen de laatste toets van de toetsweek. (lees: van de toetsen die ik ga maken in de toetsweek). Ik heb dan 3 van de 6 toetsen gemaakt. Misschien dat ik volgende week woensdag een toets inhaal, maar dat hangt even af van hoe het gaat lopen met mijn gezondheid;)

voor nu is het geloof ik wel weer alles wat ik te melden had.

Groetjes

Geen opmerkingen: