maandag 16 november 2009

Vervolg vandaag!!

Nog even een aanvulling op vanmiddag... Mijn rijles heb ik afgezegd, want dat zou ik niet kunnen nu. Helaas ligt dat nu dus opnieuw stil, maar hopelijk knap ik snel op, en kan ik ook mijn rijlessen na de opname weer oppakken. Ik heb afgesproken met mijn rij-instructeur, dat ik het weer laat horen wanneer ik weer kan lessen.

Verder heb ik met de fysio afgesproken dat ik morgen alleen kom als ik het aankan. Als ik kom, gaan we niet aan de conditie werken, omdat het al slopend genoeg zal zijn om daar heen te gaan, maar gaat hij mijn schouders/nek/rug behandelen, en probeert hij wat te doen aan de pijn die ik sinds vandaag bij mn ribben heb. Vermoedelijk heb ik door het harde hoesten, een tussenribspiertje gekneusd/verrekt. Dit geeft een enorme pijn bij het hoesten en ademen. Ik leef daardoor al de hele dag op paracetamol.

Ondanks dat voel ik me totaal niet fit. Hopelijk komt de oproep voor opname dus snel, want hoe langer het duurt, hoe verder ik achteruit ga. Nu de kogel door de kerk is en ik toch opname moet, heb ik het het liefst zo snel mogelijk. Het moet toch, en hoe eerder ik start, hoe eerder ik weer thuis ben.

Groetjes

1 opmerking:

Anoniem zei

Vervelend dat je weer naar het ziekenhuis moet! Iedereen wenst je natuurlijk beterschap toe, maar jij moet weer geduldig afwachten of dat ook gaat gebeuren. Sterkte en succes in deze barre tijd.