dinsdag 10 november 2009

Wachten..

Even een kort berichtje, omdat ik geen zin en fut meer heb om een lange blog te schrijven.

Vanmorgen toets gemaakt op school, die ging wel goed geloof ik. Daarna naar huis, en vrij snel door naar de fysio. Daar gefietst, en weer naar huis.

Aan het eind van de middag heb ik een mail naar het ziekenhuis gestuurd wat ik er mee aan moet dat ik zo hoest, en niet fit ben. Hopelijk heb ik daar morgen antwoord op. Hopelijk geen opname, maar anders dan moet het maar. Zoals het nu gaat, gaat het ook niet lekker. Krijg steeds meer moeite met dingen doen. Ben enorm moe, veel hoesten, veel duizelig en helemaal verkrampt door het ademhalen in verkeerde houding. Ook hijg ik steeds meer en vaker.

Hoe het afloopt horen jullie nog wel. Kga nu lekker voorbereiden om naar bed te gaan;) (sprayen enzo)

Groetjes.

Geen opmerkingen: