zaterdag 14 november 2009

Weekend!

Vanmorgen was ik al vroeg wakker, en omdat ik niet meer in slaap kon komen heb ik vanaf half 7 liggen lezen. Om 8 uur er maar uit gegaan, want ik kon geen houding meer bedenken;) Dus zo kwam het dat ik op zaterdagochtend al om 8 uur beneden achter mijn laptop zat;)

Toen ik mijn site bekeek, zag ik dat ik de 50.000 bezoekers gepasseerd was. Wow. Nog geen 2 jaar deze site, en al 50.000 bezoekers:) Stemt me blij...

De klachten zijn hetzelfde gebleven, al is de benauwdheid moeilijk te bepalen. Misschien zelfs wel wat erger, maar het verschilt een beetje per moment. In ieder geval kon ik vandaag niet zelf douchen, te benauwd en het kostte teveel energie. Daarom vanmiddag met hulp van mijn moeder maar gedouched. Balen..

Vandaag hele dag een beetje op de bank gehangen, en vanmiddag nog brownies gemaakt. Op een gegeven moment was ik zo moe, dat ik bijna in slaap viel. Toch maar even gewacht, want de brownies stonden in de oven. En anders werden de brownies zwarties, en die smaken meestal niet zo;)

Vanmiddag bracht de post weer 3 kaarten. Dat is dus 121 kaarten;) Geweldig gewoon. Het doet me elke dag weer goed als er een kaartje komt. Verder ben ik vandaag weer met AZLI vernevelen beginnen, en dat brengt met zich mee dat ik in plaats van 2x per dag 5x per dag moet vernevelen. Wat meer werk, maar eigenlijk ook zo gedaan;)

Geloof dat dat het wel weer was. Fijn weekend en tot maandag!!

Groetjes

Geen opmerkingen: