woensdag 9 december 2009

@ home again, HEERLIJK

Vannacht heb ik weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen, en vanmorgen om 9 uur werd ik pas wakker.. Ik had toen 10 uur geslapen, dus een heerlijk nachtje.. Nog een uurtje lekker gelegen, en daarna mn dagprogramma begonnen;) Ik merk dat ik wel iets meer kan dan na vorige opname.. Niet in zichtbare dingen, maar ik “stort” niet meer zo in, als ik iets doe.. Vandaag heb ik wel hele dag op de bank gelegen.. Meer was niet mogelijk.. Ik moest zelf mijn eten en drinken enzo verzorgen.. Dat vergde al mijn energie. Mijn broer zit in de nachtdienst en slaapt dus overdag, en ma moet ook werken.. Op zich lukt het gelukkig wel om het zelf te doen, maar niet alles achter elkaar, en tussendoor uitrusten..

Vandaag heb ik wat foto’s op mn site gezet.. Ze zijn het lang niet allemaal, omdat dat teveel zou zijn, maar toch een klein beeld van wat er tijdens deze opname is gebeurd. Bij de video’s staat nog een filmpje van een bezoek wat ik kreeg van Sandra.. Haha.. Wel leuk om te zien;)

Begin ik normaal een antibiotica kuur met diaree, voor de verandering stop ik er nu ook mee.. Sinds vanmorgen ben ik weer aan de diaree. Normaal had ik dat niet, maar nu blijkbaar weer wat nieuws ontdekt.. Ontwennen van de antibiotica zullen we het maar noemen;)

Verder heeft iemand me in de Om Sions Wil gezet.. Dat is een blad van de kerk.. Sinds maandag stromen de kaarten dus weer. Gisteren al 32, en vandaag weer 28… ‘k Moet nog een extra schuur gaan bouwen voor al die kaarten;) haha.. Maar wel heel leuk.. Kaartje doet toch altijd wel goed;)

Gisteren had ik een sms gestuurd naar de fysio, dat ik naar huis mocht.. Ik sprak af hem wel te zullen bellen vandaag, maar met mijn duffe hoofd ben ik dat vergeten;) Dus nu morgen maar een 2e poging wagen en het dan NIET vergeten.. Deze week kan ik nog wel in huis opbouwen, opbouwen met zitten, wat dingetjes in huis doen, weer wat meer de trap oplopen enzo.. Maar volgende week is het wel wijs om weer te beginnen met de fysio..

Want!!!! Doel is toch om voor februari mijn rijbewijs te halen, en dan moet er nog wel even geoefend worden… En als je niet eens de trap op kunt lopen, tja dan is het misschien wel handig dat je dat eerst kan, voordat je gaat lessen.. Toch??;) Dus deze week opbouwen in huis, en volgende week aan de slag met de fysio.. Als dat goed gaat, eind volgende week, of begin die week daarop weer rijlessen… Word wel krapjes hoor!! Maar we gaan onze best doen!!!

Tijdens een bezoek van klasgenoten in het ziekenhuis, kreeg ik trouwens mijn cijferlijst ook nog… Het zijn allemaal voldoendes, en maar 2 cijfers onder de 7, waarvan 1 onder de 6… Maar nog wel voldoende;) Die proberen we op te halen, en voor de rest ben ik dik tevreden… ‘k ben tenslotte de helft van de tijd niet op school, en dit jaar nog helemaal niet… (cijferlijst gaat over de hele loopbaan van school..;))

Ik geloof dat dit het wel was;) Ik ga nu proberen het online te zetten, want de site heeft de hele avond al onderhoudswerkzaamheden;) O ja, nu ik weer thuis ben, kan het zijn dat ik niet iedere dag meer mijn blog bij werk.. 'k Zal het zo vaak mogelijk proberen, maar soms is er niets te melden.. Hou het maar op geen bericht, goed bericht.. Als er wel wat met me is, dan zal ik zowiezo mijn site bij werken of bij laten werken;)

Groetjes

Geen opmerkingen: