zaterdag 19 december 2009

Rijles, sneeuw etc...

Deze week kwam er een bekeuring binnen. Zo’n mooie enveloppe, dit keer bestemd voor mijn moeder. Hier in huis is het altijd spannend bij het zien van zo’n enveloppe. Voor wie istie? Voor mijn broer of voor mijn moeder? Gelukkig hoef ik me daar nog niet ongerust over te maken. Ik moest dit keer wel lachen om het tijdstip en de dag van de bekeuring. Het was namelijk op 8 december om iets voor 5 uur, toen mijn moeder op weg was om mij uit het ziekenhuis te bevrijden;)

Gisteravond had ik mijn eerste rijles na de opname weer, de eerste rijles in de sneeuw, en de eerste rijles in het donker.. Er waren wat mensen die bezorgd waren of ik wel heelhuids thuis zou komen, en bleven uit eigen veiligheid binnen, maar ik kan jullie berichten dat ik heelhuids thuis ben gekomen, en de auto nog in staat was om weg te rijden, nadat ik uitgestapt was. Wel een paar keer geglibberd in bochten, maar telkens kwamen we weer recht op de weg uit;)

Ik heb enorm genoten van mijn rijles. Daarna was ik wel enorm moe, en na een nacht slapen nog steeds, maar dit pleziertje kunnen ze me niet meer afnemen.. Donderdag heb ik opnieuw een rijles gepland staan. Dit keer overdag..;)

Zoals in (denk bijna) heel Nederland, is ook Giessenburg onder de sneeuw bedekt. De straten zijn glad, de daken van de huizen wit, en in de tuintjes ligt een pak sneeuw van 3-5 cm. Een prachtig gezicht hoe alle bomen onder de sneeuw bedekt zijn. Omdat ik deze week veel alleen thuis ben geweest heb ik nog geen foto’s kunnen maken, maar nu mijn moeder dit weekend vrij is, zit de kans er dik in, dat we met fototoestel en al op pad gaan (met rolstoel) om wat winterse plaatjes te schieten.

Sinds 2 dagen ben ik aan het hoesten. Niet echt een infectiehoestje, meer een kroep hoestje.. Je krijgt een hoestprikkel, hoest, maar het enige effect wat je krijgt is het geluid van een auto die niet wil starten.. (maar dan iets anders haha). Kortom, maar weer goed in de gaten houden waar dit heen gaat. Misschien is het een gewoon verkoudheidje, maar gezien mijn zwakke weerstand op het moment, blijven we alert;)

Ik geloof dat ik alles wel weer verteld heb..;) Fijn weekend allemaal, en tot de volgende keer;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Daar gaat haar kerstbonus ! Balen. Hoe veel km had ze te hard gereden ? Ik vind het altijd zo zonde van het geld, je hebt er niks voor. Goed warm aankleden als je naar buiten gaat he ! Groetjes van Martina