zaterdag 5 december 2009

Siiiiinterklaas

Sint en Piet moesten lang denken,

Wat voor nieuws ze de lezers zouden schenken..

Veel nieuws was er namelijk niet te vertellen..

Dan dat de rondjes over de gang vandaag niet waren te tellen

Vanmiddag gingen we naar het winkeltje toe

Na een halve rit, werd ik te moe

De rolstoel bracht me verder, net als elke keer

Zo kwam ik ook terug op mijn kamer weer..

Het bedienen van de pomp is door moeders geleerd

En dat is zeker niet verkeerd…

Als de pomp piepen gaat, keer op keer

Hem tot zwijgen brengen weer;)

Toen ik met Josianne wat nieuws bedacht

Was zij het die het grootste nieuws bracht..

Ze doet het verslavende spelletje zoals vaak..

Bubbels is voor haar een leuke taak!!;)

Dit was het wel voor deze dag

Ik hoop dat ik maandag goed nieuws melden mag!

Groetjes en een fijn weekend