maandag 21 december 2009

Sneeuw!!!

Zaterdagmiddag ben ik met mijn moeder een rondje door het park gegaan. Ik ben daarbij in de rolstoel gaan zitten, omdat ik het hele stuk lopen niet zou kunnen. ’s Morgens heb ik ook al naar de visboer gelopen, en daarna was ik helemaal op.. Nog een keer lopen zou niet gaan.. In het park hebben we leuke foto’s kunnen maken. Zowel van bomen, als van de polder, die langs het park is, maar ook met ons zelf erop.

De rolstoel was daarbij erg handig, want we zetten het fototoestel in de rolstoel, en gebruikten de timer stand. Alleen was de rolstoel niet helemaal recht, dus viel het fototoestel een keer om. Net toen ik er boven hing, maakte die de foto.. Wat een gekke foto krijg je dan.. haha.


Toen we op de terugweg waren, kwamen 2 klasgenoten van me, ons achterop gelopen/gerend. We hadden om 4 uur afgesproken, maar ze waren er om 2uur/half 3 al. Zaterdagochtend had ik net de scoebiedoe touwtjes weer uit de kast gehaald, en zo kwam het dat we zaterdagmiddag met z’n drie├źn een tijdje hebben zitten scoebiedoe├źn.


Zondag heeft het de hele dag gesneeuwd. Zo veel dat er 20 cm of meer sneeuw ligt in onze achtertuin. Omdat er vrijwel niet op gelopen werd, was de vorige sneeuw ook nog niet weg. Toen we gistermiddag de achterdeur open wilden doen, bleek die dicht gesneeuwd te zijn.


Vanmorgen werd ik erg moe wakker, en besloot er een rustige dag van te maken. Sinds een paar weken doet onze draadloze bel het niet.. Althans.. alleen op de afstandbediening van de auto van de buren reageert de bel wel.. Maar druk je op het knopje, dan hoor je niets.. Heel handig als er iemand voor de deur staat;-)


Ondertussen zijn er al een paar mensen van een krant of folders geweest voor de kerstfooien, en een paar kinderen die het pad schoon wilden vegen voor 0,50 cent per kind.. Haha.. Ach, we kunnen weer zonder te glijden naar de deur lopen;-)


Achter is het ondertussen ook niet onbelopen meer, want mijn broertje is er door heen gebanjerd toen hij zijn brommer in de schuur wilde zetten. Hij slaapt de komende nachten hier, zodat hij dichter bij zijn vrienden zit, en niet met dit weer steeds over de gladde wegen hoeft;-)


De witte deken van sneeuw, is mooi om te zien.. Het is niet altijd even veilig, maar ik kan tot donderdag gewoon lekker binnen blijven… Donderdag heb ik ’s morgens fysio en ’s middags rijles.. Niet echt goede combinatie, omdat ik na fysio meestal al helemaal op ben, maar anders kon het niet..


Groetjes

1 opmerking:

Tamara M. zei

Haha misschien gaat de auto van de buren wel open als jij op het knopje drukt van jouw bel;) Nou genit van de sneeuw, en hopelijk blijf je een beetje goed zo!