dinsdag 8 december 2009

Wahah..je gelooft het niet... IK BEN THUIS

Vanmorgen heb ik lekker gedouched, en daarna nog wat rondjes gelopen. Tegen 12 uur kwam de artsen visite, en die hadden niet zulk leuk nieuws.. Ik moest van mijn 1-persoonskamer af, want er ligt een man heel slecht, en die moet voor de nacht over naar een 1-persoons. Alle kamers zijn vol, en ik was de enige die nog niet verplaatst was.. Dus was ik de (on)gelukkige dat ik op zaal moest... Een andere keus was op een isolatiekamer (met dubbele deur) en dan was de kans dat als er een isolatiepersoon kwam, dat je midden in de nacht verkast werd.. Dus ook niet heel zeker, en aantrekkelijk... Ik besloot te overwegen wat ik zou doen.. zaal of isolatiekamer, en beloofde de verpleging te laten weten wat ik wilde...

Vanmiddag moest ik voor longfunctie... die was 5% gestegen vergeleken bij vorige keer. Hij was nu 73%.. Ik besloot een gesprek aan te vragen met mijn longarts, wat verstandig was, en of opname tot vrijdag heel effectief zou zijn... Na een lange middag wachten, kwam de zaalarts vertellen dat hij mijn longarts had gesproken en dat die het met me eens was. Opname tot het eind van de week had weinig effect, en dus... MOCHT IK NAAR HUIS!!!!!!!!!! WOEHOEEEE:D

Lang was er twijfel.. Wel/niet/wel/niet naar huis... maar uiteindelijk mag ik TOCH naar huis... Wat ben ik blij... Vooral omdat ik de laatste nachten niet goed slaap... ALleen van half 2 tot 6 en daarna weer wakker of steeds een half uurtje slapen... Ondertussen ben ik dus flink vermoeid en heb ik het wel zo'n beetje gehad hier... Toen ik vanmorgen nog hoorde dat ik naar zaal moest ook, was de maat vol, en zo kwam het dat ik toch naar huis mag...

Ik ga nu lekker even mn boullion opdrinken, en 2 bekers melk;) De Tazocin van 6u loopt nu al vast door, en dan kan ik daarna lekker inpakken... Op mn gemakje, en met de rest helpt mn moeder:) Samen lekker vooraan in het restaurant eten, en dan naar huis... Het zal vermoeiend zijn, en ik zal versleten zijn... Maar ik heb het er voor over want... IK GA NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes..

1 opmerking:

Maarten zei

Heerlijk, en dan thuis de rust nemen om weer aan te sterken.

Geniet maar van even heel erg lekker uitslapen ! ! !