donderdag 24 december 2009

Willemijn.. :'(

Vanmiddag ontving ik het droevige bericht dat Willemijn op 19 jarige leeftijd is overleden. Willemijn had CF, en vanaf het begin van dit jaar had ze ook Leukemie. Na een dappere strijd, was de Leukemie weg.. Helaas was Willemijn door de Chemo's zo verzwakt, dat ze na wat complicaties, vanmiddag is overleden..

Op dit moment ben ik verslagen, en voel ik me heel verdrietig. Ik leerde Willemijn kennen in het Sophia Kinderziekenhuis, en daarna hadden we regelmatig contact via sms en msn. Toen ze hard ziek werd, werd dit beperkt tot af en toe een smsje.. Dit neemt niet weg, dat er een vriendschap was ontstaan, en dat we elkaar volkomen begrepen...

Lieve Willemijn.. Ik hou van je, en zal je nooit vergeten... Je hebt een speciaal plekje in mijn hart...

{{vanwege de verslagenheid die nu bezit van me heeft, even geen blog over mezelf.. Volgende week hoop ik mijn site weer bij te werken...}}

Marianne..

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Knuffel voor jou Marianne...

Breathe easy, fly free, Willemijn...

Gwen haar leven zei

wat een vreselijk nieuws.. heel erg veel sterkte! wat heeft ze hard gestreden.. rust in vrede Willemijn

Anoniem zei

dat Willemijn idd moge ruste in vrede... we gedenken ook haar naasten nu ze zonder Willemijn verder moeten...
voor Marianne ook sterkte om dit weer een plekje te geven...
Bert Visser

alias H.A. Bouwland zei

ik ken je niet maar leess het toevallig doordat ik door Blogs blader...ik wens jou en natuurlijk de familie heel veel sterkte...

warme groet
henk

Bram zei

Hoi Marianne,

Ik wil jou ook nog even condoleren. Willemijn was ook van mij een heel goede vriendin, het is ook een grote klap geweest zoals dit allemaal is gegaan. Ik vond het daarom wel mooi dat ik ook op internet nog dit berichtje mocht vinden.