zaterdag 2 januari 2010

Begin 2010!!

Ondertussen is het 2010 geworden.. Ik wil jullie daarom allemaal Een Gelukkig Jaar toewensen, en alles wat daarbij nodig is.

2010 zal voor mij opnieuw een jaar zijn, waarbij niet duidelijk is hoe het met mijn ziekte zal gaan.. Binnenkort hoop ik te starten met revalideren, en hoop ik weer wat op te knappen, zodat ik weer meer kan. Verder hoop ik mijn rijbewijs te halen, zodat ik mijn vrijheid weer terug heb, en weg kan wanneer ik wil.. Na het revalideren hoop ik mijn opleiding weer op te pakken. Misschien begin ik met theoretische opdrachten (die ik thuis achter mn pc kan maken) wel voor het revalideren, omdat ik dan wat te doen heb, en me wat nuttiger voel... Kortom, genoeg goede voornemens, en wensen voor het nieuwe jaar..

Ons leven gaat niet altijd zoals we zouden willen. Soms komt er een waarom vraag naar boven, als het even niet gaat zoals wij hadden verwacht of gehoopt.. Toch hoop ik dat alles telkens weer goed zal komen.. Of het nu moeilijk is, of minder moeilijk.. Afgelopen jaar, waren er momenten dat ik dacht dat ik niet meer verder kon, en dat ik het nooit vol kon houden.. Toch lukte het telkens weer.. En dat dankzij vriendschap, hulp en steun van iedereen die om me heen staat.. Ik hoop dat ik komend jaar ook weer op jullie kan rekenen.. En zover het mogelijk is, zal ik er ook voor mijn vrienden, kennissen en iedereen die dat nodig heeft, zijn...

Groetjes Marianne

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Marianne,
Ik hoop zo voor je dat 2010 beter voor je wordt.
Liefs,
Hedwiche