zaterdag 16 januari 2010

Opa in het ziekenhuis

Hoe snel wen je aan iets? Gisteravond bleek dat je heel snel aan (makkelijke) dingen went.. Om een voorbeeld te noemen: In het revalidatiecentrum, had je kranen die op beweging aangingen. Je moest dus alleen je hand er maar voor houden, en de kraan begon te stromen. Gisteravond voordat ik naar bed ging, wilde ik mijn tanden gaan poetsen. En je raad het al.. Haha.. Sta ik met mijn tandenborsteltje in mijn hand, duw ik hem onder de kraan... Maar komt geen water.. Jammer hoor;-) Misschien handig om even te wachten met slapen, totdat je in bed ligt;-) Maarja, ik kon er wel om lachen;-)

Vannacht heb ik heerlijk 11 uur in mijn eigen bedje geslapen.. Vandaag een dagje bankhangen.. Hopelijk komt de moeheid er een beetje uit, want komende week staan er weer wat afspraken gepland.

Vanmorgen hoorde ik dat mijn opa gisteravond opgenomen is in het ziekenhuis. Hij heeft een zware longontsteking en het gaat niet zo lekker met hem.. Wel weer even schrikken.. Al wisten we dat het niet zo lekker met hem ging.

Ik geloof dat dat het wel weer was. Fijn weekend allemaal, en tot volgende week.

Groetjes

Geen opmerkingen: