vrijdag 19 februari 2010

HOERA!!! Geslaagd voor mijn rijbewijs!!!!

Vanmorgen moest ik al vroeg opstaan omdat ik om 8 uur af zou moeten rijden. Vanaf gisteren 18.00 heb ik enorm veel paracetamol geslikt. Om 18.00, 21.00, 02.30 een dubbele, om half 7 vanmorgen 1, en om kwart over 7 ook een dubbele. Dit omdat ik gisteren dusdanig beroerd was dat ik twijfelde of ik wel zou kunnen rijden. Om half 8 kwam mijn rij-instructeur me halen, en stapte ik behoorlijk nerveus in de lesauto. Na een voorrij-ritje, gingen we richting het CBR. Mijn mond was droog van spanning, en eenmaal tijdens het examen nam dat alleen maar toe. Maar alles ging goed, en ik maakte geen enkel foutje. Het leek wel of ik oordoppen op had, en de opmerkingen van de examinator van me af liet glijden.

Na een ritje van een half uur, kwamen we weer terug bij het CBR. Ik parkeerde de auto zo, dat ik de examinator geen natte voeten liet halen in een plas, en vergat bij het uitstappen over mijn schouder te kijken of er wat kwam (achter ons was een sloot en naast me was niets…) Maar goed, na een korte waarschuwing dat ik dat altijd moest doen, gingen we naar binnen.

De examinator liep te hard, en ik bleef dus achter en moest behoorlijk hoesten.. Begon de examinator over een rokershoestje.. Nou euh, nee… Ik uitgelegd dat ik CF had, en dat ik dus daardoor ook diabetes had. Hij vroeg door over type 1 of 2, en of ik moest spuiten enzo.. Binnen aangekomen, stak hij zijn hand uit en zei: Gefeliciteerd, je bent geslaagd… Wat???? YESSS!!!!!!!

Na een kort gesprek, waarin naar voren kwam dat het geen makkelijk examen was, zeker op de snelweg niet, gaf hij me een compliment dat ik het goed had opgelost, en dat het een heel verschil was met vorige keer.. Geweldig gewoon.. Even later ging ik met mijn rij-instructeur op weg naar huis, en thuis gaf ik hem de mand met snoep die ik voor hem had samengesteld. Dit omdat hij heel erg flexibel is geweest, en altijd meelevend. Ook stond hij voor me klaar, dacht met me mee, en we hadden leuk contact. De moeilijke maanden die achter me liggen, heeft hij wat verlicht, door de leuke en humoristische lessen. Kortom, een rijschool die het aanbevelen waard is.. (zo dat is volgens mij reclame..?? sorry, maar het is echt zo..)

Nu is het wachten op het mailtje van het CBR zodat ik naar het gemeentehuis kan met de buren, om mijn rijbewijs aan te vragen. Mijn moeder is niet thuis, dus hebben de buren aangeboden om te rijden voor me. Helaas ben ik zelf niet in staat om hem op te halen (vanwege de revalidatie, waar ik zondagavond tot vrijdagavond zit) , dus heb ik onderhandeld met het gemeentehuis, en mag ik mijn moeder machtigen om mijn rijbewijs op te halen. Komende 3 maanden schaf ik zelf geen auto’tje aan, en deel ik ma dr auto even. Dit omdat de kosten een beetje onnodig zouden zijn, gezien ik toch alleen de weekenden maar kan rijden, ivm de revalidatie.

Ik kan nu alleen maar heel erg blij en stiekem een beetje trots zeggen: IK BEN GESLAAGD, de laatste werkdag voordat ik ga revalideren.. De afgelopen weken hebben de rijlessen veel energie gevergd, maar ik heb er wat voor terug gekregen.. HOERA!!!!!

11 opmerkingen:

Roel zei

Van harte gefeliciteerd!
De wereld is weer een stukje groter geworden!
Veel plezier in de wijde wereld.

Groetjes Roel
(volger van blog)

Anoniem zei

geweldig!!!
gefeliciteeerd wat een geluk bij je best wel vervelende sitiuatie
ELLY

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Groetjes Daphne (cfcafe)

Cash en Els zei

HEERLIJK geslaagd, dat is echt fijn, een stukje zelfstandigheid erbij ;-))
Gefeliciteerd en sterkte met de komende weken,

Groetjes, Els

Tamara M. zei

Echt super!! Gefeliciteerd!!!

xxx Tamara

Anoniem zei

gefeliciteerd , wat heerlijk dat je geslaagd bent.
sterkte met revalideren en in het weekend een stukje rijden .
liefs manon

Rianne zei

hey

gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! super kan je er lekker op uit ;)

groetjes Rianne

Anoniem zei

Van harte proficiat! Geweldig gedaan meid. Je mag trots op jezelf zijn.
Misschien helpt deze geweldige prestatie je de revalidatie goed door te komen, een extra steuntje in de rug. Veel succes de komende tijd. Hedwiche

Johan zei

Van harte gefeliciteerd!!

Dat is goed nieuws!!

Ik hoop dat je je roze papiertje snel krijgt en er een hoop en heel lang plezier van zal hebben.

Groetjes Johan

Bas zei

Misschien wat laat maar toch nog gefeliciteerd! Mocht je trouwens nog ergens anders bloggen, licht roze en witte letters lees niet makkelijk ;)
Groetjes,
Bas

Karin zei

Wat geweldig, proficiat!
Geniet er lekker van met je rijbewijs!