maandag 1 februari 2010

Rijles, afscheid van mijn vriendin etc..

Even een kort berichtje...

Zaterdag werd mijn les afgezegd, omdat het te glad was. Er lag een heel pak sneeuw, en het was glad. Vanaf gisteren ben ik niet echt fit, en zit ik niet lekker in mijn vel. Gisteravond had ik het allemaal koud, en het volgende moment had ik het weer warm. Omdat ik geen koorts had, heb ik de les van vanmorgen gewoon door laten gaan. Even tussen die 4 muren uit, en een andere omgeving om me heen.

Vanmiddag komt mijn vriendin Sandra afscheid nemen. Ze hoopt voor een half jaar (5 maanden) naar Aruba te gaan, om stage te lopen. Het zal dus wel een leuk, maar ook moeilijk middagje worden.

De tablettenkuur die ik heb, werkt niet echt.. Ik hoest nog steeds als een ketter, alleen hoest ik niets meer op. Alles blijft dus zitten waar het zit, en ik ben ook wat benauwder. Daarom heb ik besloten de week af te maken, en dan te stoppen. Morgen neem ik dus mijn laatste dosis antibiotica in.

Groetjes

Geen opmerkingen: