maandag 29 maart 2010

Aanvulling op eerdere blog

Vanmiddag kwam er een longarts langs. Ze vroeg me of ik nog bloed had opgehoest, en hoe het ging. Daarna vertelde ze dat ze de kuur niet doorzetten, als ik geen bloed meer ophoest. Ik mag dan waarschijnlijk net voor Pasen naar huis.(ongeveer 6 dagen ziekenhuis dan). Hoest ik nog een keer bloed op, dan moet ik blijven, en doen we opname voor langere periode. Verder gaat ze ook de Tazocin veranderen in een andere antibiotica. Dit omdat ik op deze antibiotica steeds heel heftig reageer; jeuk, misselijk (soort prop in mijn keel),pijn op mijn rug, hoofdpijn en meer benauwd en ook heb ik totaal geen trek in eten, en ben dubbel zo moe als dat ik al was. Dan heb je er meer nadelen dan voordelen van.

Op dit moment voel ik me nog zo beroerd dat ik me niet voor kan stellen dat ik eind van deze week weer thuis ben. Maar wellicht knap ik toch sneller op als de bijwerkingen weg zijn. Door al die bijwerkingen krijg je natuurlijk niet het juiste beeld, over hoe het nu met me gaat. Voor als nog hopen we nog maar nergens op. Het zal niet de eerste keer zijn dat de plannen gewijzigd worden.

Groetjes

2 opmerkingen:

Yehudith zei

Sorry dat ik er even tegen in ga, maar 'alleen als je nog een bloeding krijgt wordt je gehouden voor een opname'? Wat doen ze met de rest van je klachten die je al wekenlang hebt en je (in mijn ogen) ernstige daling in longfunctie?
Heb je dat ter sprake gebracht? Die bloeding ontstaat niet voor niets...

Sterkte in ieder geval!!

Groetjes,
Judith

Claudia Huijzen zei

Hoi Marianne,
sterkte, hoop dat die bijwerkingen snel weg trekken, en dat je je snel beter voelt en met een goed gevoel naar huis kan.
Groetjes Claudia