woensdag 31 maart 2010

Pasen in het ziekenhuis

‘k heb eigenlijk niet veel zin om mijn site bij te werken, toch even snel een update..

Vanmorgen kwam de longarts de uitslag van de grote bespreking brengen. Ze willen dat ik toch tot volgende week minimaal blijf. Dit omdat mijn longfunctie toch te ver gedaald was. Ik mag eventueel met thuisbehandeling naar huis, maar gezien mijn energiepeil is dit niet de juiste keuze. Ook de arts betwijfelde of ik dat aan zou kunnen. Daarom heb ik besloten hier te blijven. Thuis zou je alles zelf moeten bereiden. Op zich niet erg, maar als je al heel erg moe bent, net te veel. Daarnaast zou ik alleen thuis zijn, omdat mijn moeder en broer er vaak niet zijn.

Verder had de longarts nog steeds het idee dat het goed was geweest dat ik was gestopt met revalideren, en zei hij dat ik moest proberen goed veel rust te nemen. Hij hoopt dat ik dan wat uitrust. Hij vond het vervelend voor me dat er zoveel achter elkaar kwam.

Als laatste ging hij een consult van de internist aanvragen, omdat mijn leuko’s laag blijven. Ze willen toch dat de internist daar naar gaat kijken.

Bij de fysio heb ik 70 meter gelopen. Ik heb hierin 2 rustpauzes van een paar minuten genomen, omdat dat nodig was. De zuurstof is er ondertussen af, alleen bij inspanning heb ik nog een halve liter.

Ondertussen heb ik waarschijnlijk een bijwerking van de antibiotica. Ik heb pijnlijke blaasjes in mijn mond. Maar ja, liever blaasjes in mijn mond, dan alle andere bijwerkingen van de Tazocin.

Morgenmiddag komt mijn mentor langs, en morgenavond mijn vriendin, en mijn broer en schoonzus. Vrijdag komt mijn moeder weer..

Groetjes en tot Morgen

Geen opmerkingen: