zaterdag 17 april 2010

Auto gekocht


Jawel, jawel, vanmorgen heb ik een auto gekocht. Na een aantal weken proefrijden in allerlei auto’s, op internet zoeken, en bedenken wat voor auto ik wil, is de knoop doorgehakt. Mijn keus is gevallen op een Kia Picanto. Hieronder alvast een foto.Volgende week zaterdag kan ik hem ophalen. Op dit moment kan ik het nog niet erg geloven, maar ja, dat besef komt vast nog wel;) Heerlijk dat ik mijn vrijheid terug heb, en nu zelfstandig overal heen kan gaan. Niet meer afhankelijk van moeder of broer, maar zelf weg kunnen.. Natuurlijk moet mijn vermoeidheid het toelaten, maar beter iets dan niets toch??;)


Sinds een paar dagen ben ik weer flink aan het hoesten. Soms erg productief, en andere momenten weer heel droog. Mijn hele ribbenkast en buik doen zeer van het hoesten. Maar goed.. Goed voor de buikspieren, en ik ben een week na thuiskomst echt niet van plan weer het ziekenhuis in te gaan. Even aankijken, en anders zien we wel weer;) Gisteren weer fysio gehad, en toen heb ik 5x 2 minuten op 15 watt gefietst.



Voor nu houd ik het even kort. Het zonnetje schijnt, en ik ga zometeen lekker uitrusten (van het auto proef rijden en kopen) in het zonnetje. Wat ik nog wel even wil zeggen is; dat ik denk aan Thomas. Hij is donderdagavond getransplanteerd..


Groetjes en allemaal een fijn weekend..

1 opmerking:

Gwen zei

wauw supercool dat je een auto heb gekocht.. ik moet nog ff 1,5 jaar wachten ;)