vrijdag 2 april 2010

De ziekenhuiskeuken

Opnieuw een dag waarop ik weinig beleefd heb.. Een dag waarop ik vroeg werd gewekt door binnenlopende mensen (ze maken er tegenwoordig gewoonte van;)) En.. Een dag waarop de keuken flink van slag was..

Dingen die ik helemaal niet besteld had kreeg ik op mijn bordje aangeleverd, en dingen die ik bestelde, kreeg ik niet.. Best raar.. Blijkt dat de keuken van slag was, en het systeem niet helemaal goed werkte.. Oké dan;)

Vanmorgen heb ik weer 70 meter gelopen met de fysio. Dit keer ZONDER zuurstof. Ik ben dus helemaal van de zuurstof af.. Heerlijk!! Verder zijn alle controles steeds goed. Temperatuur, saturatie en hartslag zijn steeds goed.

Vanmiddag ben ik in de rolstoel, met mijn moeder naar voren gegaan. Daar hebben we een tijdje in de hal gezeten. Wat zie je daar veel lopen! Allerlei soorten mensen komen er langs.

Lange en korte mensen, buitenlandse mensen en mensen uit Nederland, mensen die snel lopen, mensen die langzaam lopen, mensen die de weg weten, mensen die moeten zoeken, mensen die met zekerheid lopen, en mensen die onzeker rond kijken etc.. Kortom, je kan er uren tijd door brengen.

Misschien zijn mijn blogs een beetje eentonig af en toe, maar de laatste tijd beleef ik niet zo veel bijzonders. Het ziekenhuis leven is een leven dat eigenlijk iedere dag wel hetzelfde is. Een enkele keer een uitzondering dat er wat gebeurt. Vandaar dat er niet zoveel inhoud in mijn blog zit af en toe.

Groetjes en een fijn weekend. (ik weet niet of ik morgen mijn site bijwerk, dus schrik niet als je opeens geen blog ziet.)

Geen opmerkingen: