woensdag 21 april 2010

Rara wat was er aan de hand...

Gisteravond lag ik op bed, en telkens piepte mijn nieuwe insulinepomp.. Althans dat dacht ik.. Dus uiteindelijk heb ik hem op de trilstand gezet, maar het zat me toch niet lekker, dus ik op zoek naar de gebruiksaanwijzing van de pomp, en zoeken.. Uiteindelijk ging er een lampje bij me branden.. Wat was er aan de hand?? Als je het weet, zet het dan in het gastenboek;) eens kijken of jullie helderder zijn dan ik, blijkbaar sliep ik op dat moment al half;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

aan de hand kan zijn,
lage stand van insuline in je reservoir
batterij bijna leeg
of verstopping en zit je lijntje dubbel of naaltje in je huid geknikt.
maar het meeste wat voor komt is dat hij op stop staat en dat je op act moet drukken om te hervatten.


net lekker tennis les gehad
erg leuk maar wel een grote hijg partij van mijn kant.
na de les ging het regenen dus was de lucht erg vochtig dus toen wist ik waarom het zwaar was voor mij.
ik ga nu naar denhaag om bloed te prikken voor de cf trail voor methaformine in het bloed.

ben nu al moe en al vanaf 7 uur nuchter ik hoop dat ik het volhoud tot 13.00 uur om niets te eten.

Oja wat een prachtige auto heb je gekocht en wat zal je blij ermee zijn.

veel plezier ermee en tot schrijfs
liefs manon

Tamara M. zei

Ik zou haast zeggen dat ie op pauze stond... Dan piept ie bij mij tenminste... Ben benieuwd wat het was:)