maandag 12 april 2010

Van alles

Ondertussen ben ik al weer een paar dagen thuis. Regelmatig krijg ik de vraag of mijn eigen bed lekker slaapt. Ik kan je daarop maar 1 antwoord geven: Niets slaapt beter dan je eigen bed!!

Verder is het allemaal een beetje afzien. In het ziekenhuis lijk je (ondanks dat je weinig kan) meer dan je bent, en als je dan thuis bent valt dat toch even tegen. Toch ben ik ontzettend blij dat ik weer thuis mag zijn, en probeer ik er het beste van te maken.

Deze week begin ik met de fysio, om proberen mijn conditie wat op te bouwen. Ook zijn we ondertussen weer verder gaan kijken naar een auto. Als ik zelfstandig naar de fysio zou willen, moet ik toch een auto hebben. Op het moment weet ik nog niet of het lukt om heen te rijden, te trainen, en weer terug te rijden..

Zaterdagavond was mijn vriendin hier, met haar man en kind (2 maanden). Ik heb heerlijk met Daniel op schoot gezeten, en ook zijn flesje werd door mij gegeven. Later merkte ik dat zelfs dat al heel veel van me had gevergd. Gisteren moest ik dat weer bekopen, en heb ik veel geslapen en veel op de bank gelegen. Toch laat ik het er niet om. Dan zou je helemaal nooit meer iemand zien.

Verder hebben we vandaag niet heel veel plannen meer. Misschien dat ik een stukje auto ga rijden, en als het lekker blijft, even de zon in. Het zonnetje heb ik in de dagen dat ik thuis ben, al een paar keer gezien, en hopelijk kleur ik snel een beetje bij, want dat ziekenhuis witte kleurtje is niet alles.. Op naar een bruin gezicht;-)

Groetjes en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Maarten zei

HIer is het nu schitterd weer, Hopelijk bij jou ook.

Ga maar lekker van het mooie weer genieten, en fijn dat je weer thuis bent joh!

groetejs MAarten