donderdag 6 mei 2010

Afgelopen dagen

Het is alweer even geleden dat ik een blog geschreven heb, maar zoveel heb ik meestal niet te vertellen. Dinsdag is mijn auto even naar de garage geweest, en hebben ze heb nagebalanseerd (wat een woord). Hij trilt nu niet meer als ik tussen de 65 en 75 rijd, en dus was het geen bezoek voor niets;) Dinsdagavond is mijn achterneefje met zijn ouders geweest. We hadden elkaar een behoorlijk poosje niet gezien, dus hadden we flink wat bij te babbelen;)

Woensdag hebben we tussen de middag naar de bevrijdingsoptocht gekeken, die in het dorp werd gereden. Allemaal versierde voertuigen, met de meest uiteenlopende onderwerpen. De tocht kwam bij ons opzij voorbij, dus dat was goed haalbaar.. ’s Middags ben ik nog even met kaarten maken aan de gang geweest.

Voor vandaag heb ik nog weinig plannen. Maar wat niet is, kan nog komen;) Ik vermoed echter dat vandaag een rustig dagje word.. Groetjes

Geen opmerkingen: