dinsdag 4 mei 2010

...

In mijn gastenboek (op mijn andere site) kreeg ik de vraag of ik wel auto kon rijden ivm de vermoeidheid. En of dat niet gevaarlijk was. Daar wil ik even op in gaan. Als ik dusdanig moe ben, dat ik niet helder ben, of een gevaar op de weg zou kunnen zijn, ga ik niet rijden. Vaak is mijn vermoeidheid niet dusdanig dat ik niet helder genoeg ben. Bij de medische keuring, en mijn examen is gebleken dat ik veilig aan het verkeer kan deelnemen. Ik hoop dat ik de vraag zo voldoende beantwoord heb.

Vandaag moet ik even terug naar de garage met mijn auto. Dit omdat hij bij de 65-75km trilt. Vandaag gaan ze hem dus even nabalanseren. Verder geniet ik erg van mijn auto, en van mijn vrijheid. Komende dagen staat er weinig op de planning. Ik ga die dagen benutten om weer wat uit te rusten, want helaas ben ik opnieuw oververmoeid, en voel ik me weer hetzelfde als toen ik terug kwam uit Breda. De koorts die ik zaterdag had, is gelukkig weer over. Dat is alvast een positief punt.

Ik geloof dat ik zo wel weer alles heb verteld. Groetjes

2 opmerkingen:

Tamara M. zei

Sorry maar dat begrijp ik dus niet. JE vermoeidheid is dusdanig dat je geen leuke dingen oid kan doen maar WEL kan autorijden? Ik heb het autorijden juist het eerst opgegeven, omdat je vermoeidheid toch je rijvaardigheid beinvloed, hoe goed je ook door de test komt.

Het spijt me heel erg, maar ik denk af en toe gewoon dat het niet helemaal logisch is... Autorijden is een ontzettend vermoeiende bezigheid!! Dus geen trap op kunnen lopen maar wel kunnen autorijden, gaat er bij mij gewoon niet in.

Sorry voor dit onaardige berichtje, maar ik wilde het even gezegd hebben.

groetjes Tamara

Kim zei

Ik rij liever 10 minuten dan dat ik 10 minuten trappen loop.