zaterdag 1 mei 2010

Just go on

Even een kort berichtje, want ik heb niet zo’n zin om een lange blog te schrijven. Donderdag heb ik me uitgeleefd bij de fysio, en daarna heb ik in de tuin in de zon gelegen omdat ik erg moe was. Vrijdag heb ik weinig bijzonders gedaan, en vanmorgen werd ik niet zo fit wakker. Toen ik vanmiddag mijn temperatuur opnam, bleek ik koorts te hebben. Vandaag dus maar lekker rustig aan gedaan, en ook morgen staat er weinig op de planning. Hopelijk ben ik maandag dan weer een beetje opgeknapt om weer naar de fysio te gaan. Als ik maandag nu nog koorts heb, ga ik maar eens naar het ziekenhuis bellen, want helemaal goed is het natuurlijk niet. Dit weekend is het hele gezin gezellig thuis. Gezellig!! Ik heb er nu al zin in.. Fijn weekend allemaal, en tot mijn volgende blog. Groetjes

1 opmerking:

Anoniem zei

bedankt voor je antwoord op mijn vraag op CF Cafe over de urso (mijn zoontje van 1 jaar heeft al de verhoogd lever enzymen).
ik hoop dat het beter mag gaan voor je. werkt de urso niet zo goed om de cirrhose te voorkomen?
ik hoop ook dat die koorts niets te erg bleek te zijn. CF is zo'n rotte ziekte, ik heb bewondering voor jullie allemaal.
groetjes
Becky van de Plas (sorry voor de taal fouten, ik kom uit Engeland)