dinsdag 11 mei 2010

Moederdag enzo

Zondag was het Moederdag, en hebben we mijn moeder in de watten gelegd. Eerst een ontbijtje op bed met cadeautjes en de verdere dag hoefde mijn moeder niets te doen, en kon ze doen waar ze zin in had. Gelukkig was ik niet alleen, en hielp mijn schoonzusje mee. Toch was ik aan het eind van de dag helemaal afgedraaid, maar wel voldaan!

Maandagochtend is mijn PAC doorgespoten. Verder heb ik maandag rustig aan gedaan en proberen uit te rusten na zondag. Vroeg naar bed, en veel slapen. Vanmorgen ben ik weer naar de fysio geweest, en heb ik weer iets op kunnen bouwen. Nog niet op het oude niveau, maar wel weer iets meer dan afgelopen keer. Vanmiddag heb ik wat achter de computer gezeten, en vanavond kreeg ik bezoek.

Het hoesten is gelukkig wat minder dan 2 weken terug. Ik hoest nog wel veel, en lijk behoorlijk vol te zitten, maar het is een stuk minder productief. Soms ben ik nog wat benauwd, maar verder gaat het op dat punt nu redelijk. De onderhoudskuur die ik heb gekregen helpt dus wel. Hopelijk blijft dit een tijdje zo.

Groetjes

Geen opmerkingen: