zaterdag 8 mei 2010

Onbestelde taxi voor de deur

Donderdagavond stopte er rond half 7 een taxi voor de deur. Hij bleef daar een tijdje staan en de chauffeur keek allemaal bij ons naar binnen. Even later kwam hij naar onze voordeur. Maar wij hadden helemaal geen taxi besteld. Wat bleek nu, de taxicentrale had een rit doorgekregen via een andere centrale, dat ik naar fitnes moest. Ik ga echter al meer dan een half jaar niet meer naar fitnes, en train 1 op 1 met mijn fysio. Hoe ze er bij kwamen dat ze de rit er weer in gezet hebben, is ons een raadsel, maar dat het een foutje was, is wel duidelijk;-)

Gisteren heb ik weer met de fysio getraind. Het ging iets beter dan maandag, toen ik bijna niets kon doen. Ik was toen uitgeput, en kon nog niet de helft doen van wat ik vorige week deed. Terug op het niveau van vorige week zit ik nog niet, maar hopelijk kan ik dinsdag weer op het zelfde niveau als vorige week trainen.

Vanmiddag komt mijn vriendin langs. Ik heb er nu al zin in. Het is altijd weer gezellig als er een vriendin komt. En hoeveel het dan ook van me vergt, en hoe moe ik daarna ook ben, dat nemen ze me niet meer af;-)

Fijn weekend allemaal en tot volgende week.

Geen opmerkingen: