zaterdag 29 mei 2010

Scrappen

Vrijdagochtend kwamen mijn oom en tante, met hun kleinste spruit, om stroopwafels te brengen, die we hadden gekocht van mijn neefje.. Je kent het wel, zo’n actie voor een goed doel. Gelijk daarna moest ik naar fysio, en daar heb ik voor het eerst 4 km gefietst. Wel met steeds een minuut pauze tussendoor (interval training) maar een paar weken terug fietste ik nog maar een paar minuten en maximaal 1,5 km. Ook met de krachtapparatuur ben ik wat vooruit gegaan. Het gaat niet snel, maar we komen er wel…!!

Vrijdagmiddag ben ik eerst uit gaan rusten, en daarna ben ik begonnen aan een nieuw “project”, namelijk een soort levensboek maken. Ik heb een groot scrapbook van Marjolein Bastin liggen, en wilde daar wat leuks mee gaan doen. Nu heb ik besloten dat ik vanaf mijn geboorte, op iedere bladzijde een levensjaar doe. Zo krijg je dus een fotoboek/scrapboek van mijn leven. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel eerst foto’s hebben en laten afdrukken. Dus ben ik in de archieven gedoken, en op zoek gegaan naar foto’s van mezelf van ieder jaar. Een heel werk, maar wel leuk om te doen.

Ik vind het zowiezo altijd al leuk om foto’s te kijken, en nu ga ik dus met foto’s aan de gang. Mijn tante had ook nog wel een leuk klusje voor me: Een fotoboek maken, via internet.. Ze gaan de foto’s uitzoeken en op een stick zetten, en dan kan ik daar binnenkort ook mee aan de gang. Verder ben ik af en toe aan het kaarten maken, af en toe een spelletje op de computer, en natuurlijk voldoende rust tussendoor nemen.

Mijn moeheid blijft, maar door middel van fysiotherapie bouw ik heel langzaam wel steeds een beetje op. Als ik kijk naar wat ik nu kan, en naar wat ik 2 maanden terug kon, ben ik al een heel stuk gevorderd.

Binnenkort ga ik mijn certificaten ophalen van school, en afscheid nemen van de klas. Ik vind het nog steeds niet makkelijk dat ik moest stoppen met school, maar gezien het feit dat ik afgelopen schooljaar ook maar weinig op school geweest ben, en het vervolg van mijn opleiding stages betreft, die ik nu niet kan lopen, is dit het beste besluit. Wellicht hervat ik mijn opleiding als het weer wat beter gaat, maar nu gaat eerst alle aandacht naar mijn gezondheid en het opbouwen daarvan..!!

Voor nu wil ik jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen!

Groetjes

Geen opmerkingen: