zaterdag 22 mei 2010

ZonZonZon:D

Over afgelopen dagen is weinig te vertellen. Het zonnetje scheen, en dus heb ik veel in de zon in de tuin gezeten. Verder ben ik net als anders gewoon naar de fysio gegaan.

Al 2 dagen heb ik last van mijn nek. Als ik mijn hoofd naar rechts draai, krijg ik een stroomstoot door mijn nek. Vermoedelijk heb ik een keer op de tocht geslapen.

Voor komend pinksterweekend hebben we nog geen plannen. In ieder geval lekker rustig aan, en op de dag zelf maar kijken of we ergens zin in hebben.

Via deze plek wil ik mijn vriendin Josianne even feliciteren, die vandaag jarig is..

Omdat ik verder niet zo veel te vertellen heb, wens ik jullie allemaal een fijn pinksterweekend toe, en tot volgende week…

1 opmerking:

Anoniem zei

Stop met deze blog alsjeblieft. Je hebt toch al een eigen blog. Je bent zo deprimerend voor mij e.a. cffers.