zaterdag 19 juni 2010

Uit de oude doos...

Afgelopen week waren eindelijk alle foto’s binnen. Ook de gekochte scanner kwam binnen, en dus kon ik gelijk wat foto’s uit de oude doos, inscannen op de computer. Als ik nu verder wil met mijn scrapbook is dat geen probleem meer, want alle benodigdheden zijn binnen. Hier onder een foto van toen ik baby was.

0 jaar

Vandaag is mijn oma jarig. Omdat het al zo’n tijd geleden is dat ik opa en oma gezien heb, (mijn opa tobt ook met zijn gezondheid) wilde ik heel graag proberen of ik naar hun kon. Dus alles voor vandaag afgezegd of verzet, en om een uur of 10 reden we richting opa en oma. Op de heenweg heb ik zelf gereden. Goed voor mijn rijervaring.. Toen we bij opa en oma aankwamen, bleken er ook een oom en tante te zijn met 2 kinderen. Het was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Nog even met opa zitten praten, bij opa en oma gegeten, en daarna zijn we weer terug naar huis gegaan, dit keer liet ik maar wat graag mijn moeder rijden.

Thuis ben ik op de bank gaan liggen, en heb ik een uur geslapen. Ook na mijn dutje ben ik nog erg moe, maar gelukkig heb ik het hele weekend om uit te rusten. Ook maandag heb ik niets, dus hopelijk ben ik dan dinsdag weer een beetje uitgerust voor fysio. Toch heb ik geen spijt dat ik geweest ben, en ik vond het fijn om opa en oma weer even te zien..

Ik geloof dat dit het wel weer was voor vandaag..
Allemaal een fijn weekend, en tot volgende week!

Groetjes

Geen opmerkingen: