dinsdag 22 juni 2010

Wending in het verhaal

Al een paar dagen voel ik me niet helemaal fit. Het begon zaterdagavond. Zondag was het nog minder. Hoesten, kortademig, extreem moe (al ben ik altijd moe, nu wel extra), en een zere nek en schouders. Gisteren ging ietsje beter, maar vandaag is het weer niets.. Als het morgen nog zo is, toch het ziekenhuis maar even contacten, want binnenkort staat er een vakantie gepland;-)

Natuurlijk komt het op dit moment helemaal niet uit, want maandag heb ik certificaten uitreiken op school, en afscheid van mijn klas. Volgende week woensdag moet ik naar de andere CF-arts.. En dan kan je natuurlijk geen opname hebben. Want dat het er aan zit te komen, word me steeds duidelijker. We zien wel.. Maar heel hard hopen dat ik toch nog opknap, zonder opname..

Vandaag weer bij de fysio geweest. Helaas moest ik ook daar wat rustiger aan doen, omdat het niet zo lekker ging. Na een tijdje op de bank gelegen te hebben, heb ik nog even aan mijn scrapboek gewerkt. Ik heb nu al 3 bladzijden.. Elke keer is het weer een uitdaging om wat nieuws te maken.. Voorlopig ben ik het nog lang niet zat;-)

Groetjes

Geen opmerkingen: