donderdag 22 juli 2010

Op vakantie!!

Afgelopen week heeft vooral in het teken gestaan, van voorbereiden op de komende vakantie. Alle kleine klusjes die nog gedaan moesten worden, werden op een lijstje geschreven, en dat lijstje werd vervolgens op mijn tempo afgewerkt. Van tas inpakken tot rolstoel naar kennissen brengen (die nemen hem mee op de kar, en gaan naar de zelfde camping) Van bloedprikken tot laatste inkopen doen. Ondertussen is het donderdag geworden, en ben ik bijna klaar.

Het enige wat nog moet gebeuren is morgenochtend bloedprikken. Dit omdat ik de week na de vakantie naar de internist in Gorinchem moet, en dan moet ik altijd een week van te voren bloedprikken. Maar gezien ik dan op vakantie ben, word dit een aantal weken vooruit geschoven.

Vanmiddag heb ik afgesproken met een mede CF-er dat we tijdens mijn vakantie, elkaar een keer gaan ontmoeten. Ik ken haar al een heel tijdje via MSN maar nog nooit kwam het er van een afspraak te maken. Dit is ook wel lastig, want we mogen niet te dicht bij elkaar in de buurt komen. Nu hebben we afgesproken dat ze een keer op mijn vakantie langskomt, en dat we dan ergens buiten (buitenlucht heb je immers minder overdracht van bacteriƫn) elkaar gaan ontmoeten.. Komt vast goed, en ik heb er nu al zin in!!

Afgelopen week heeft heel wat energie van me gevergd, en ik ben nu dus ook aan het eind van mijn Latijn. Toch heb ik er geen spijt van, dat ik zoveel zelf heb gedaan. Er moet tenslotte meer gedaan worden dan niets, en zelf heb ik er een voldaan gevoel bij. Hoe moe ik ook ben.. ik heb nu echt zoiets van: LAAT DIE VAKANTIE MAAR KOMEN!!!;-)

Ik weet niet wanneer mijn volgende blog komt, dus ik zou zeggen, neem af en toe een kijkje op mijn site;-) En wie weet vind je wel een blogjeJ

Groetjes en tot over een poosje!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi ,
ik wil je een fijne vakantie wensen, waar ga je heen?
groetjes manon