donderdag 15 juli 2010

Van alles

Gisteren had ik voor het eerst sinds mijn opname weer fysiotherapie. Het ging redelijk, en ik heb zelf heen en terug gereden. Toch was het duidelijk dat ik deze opname wel weer wat ingeleverd heb, maar dat ik natuurlijk niet te voorkomen, en herkent iedereen denk wel.

Vanmorgen kwam mijn achternicht op bezoek, en samen hebben we gezellig over van alles en nog wat zitten babbelen. Met de afspraak snel weer een bezoekje te plannen, namen we aan het eind van de ochtend afscheid van elkaar. Ondertussen hadden ze van een bedrijf gebeld, of ze stroom konden komen trekken, voor de traplift, die 20 augustus word bevestigd. Dus rond de middag was het een hoop lawaai, en even zonder stroom. Om een uur of half 3 was de man weer weg. Ik moet altijd lachen als zo iemand, luid fluitend aan het werk is.

Toen de man aan het werk was, belde mijn tante nog. Mijn overgrootoma (88 jaar) ligt in het ziekenhuis, en is deze week geopereerd aan een vernauwing in haar darmen. Dit bleek een gezwel te zijn, die waarschijnlijk kwaadaardig is. Ze word binnenkort waarschijnlijk opgenomen in een verzorgingshuis of verpleeghuis, omdat ze nog niet terug kan naar haar eigen huisje. De vraag is of dat ooit nog wel kan.

Met mijn opa gaat het ook niet zo lekker. Hij houd erg veel vocht vast, en moet maandag een hartkatheterisatie ondergaan. Dit was volgens de artsen niet zonder risico, omdat opa ook longproblemen heeft, en het niet zo lekker met hem gaat. Opereren kunnen ze hem niet meer, en we hopen dus dat de hartkatheterisatie wat effect heeft. Als alles goed is mag hij na 1 nachtje ziekenhuis, weer naar huis.

Vanavond komt er een diaken op bezoek. Die komt altijd even langs als ik in het ziekenhuis heb gelegen. Morgenmiddag komt mijn vriendin langs.

Door alle drukte vandaag, ben ik behoorlijk moe. Vanmiddag heb ik al even lekker gelegen, en vanavond maar lekker vroeg gaan slapen.

Groetjes

Geen opmerkingen: