vrijdag 13 augustus 2010

..

Vandaag had ik voor het eerst na de vakantie weer fysio. Het eerste wat er tegen me gezegd werd, is dat ik zo bruin geworden was. Na maanden een ziekenhuiskleurtje gehad te hebben, ben ik nu eindelijk eens lekker bruin. Normaal was ik ook wel een beetje bruin af en toe, maar door een opname snel er achteraan, was ik het telkens weer kwijt..

Bij de fysio ben ik weer lekker aan de slag geweest. Er na was ik wel erg moe, maar dat mag ook. Het is tenslotte ook al een tijdje geleden, door de vakantie en door de opname.

Qua gezondheid gaat het niet heel erg lekker. Hoewel de Stafilokok nu harder word aangepakt, heb ik een echt zeehondenhoestje gekweekt, en slaap ik met de bodem van mijn bed flink verhoogd.. Als dat allemaal maar goed blijft gaan…

Fijn weekend allemaal, en tot de volgende blog…

Groetjes

2 opmerkingen:

Claudia Huijzen zei

Fijn dat je in ieder geval wat hebt kunnen doen bij de fysio! Goed weekend!
Groetjes Claudia

Anoniem zei

Hoi Marianne,

Als ik je een tip mag geven: Mij werd altijd verteld om zo laag mogelijk te slapen, want hoe hoger je slaapt ( met je bovenlichaam) des te meer het slijm naar beneden zakt, en je dus overdag veeeeeel meer energie nodig hebt om het eruit te krijgen.Waar je dus ook moe van wordt...
Dus het beste is ( wat niet altijd lekker ligt als je benauwd bent) zo plat mogelijk te gaan liggen...
Succes!