zaterdag 28 augustus 2010

Idee???

De laatste tijd is het nogal lastig om een onderwerp te verzinnen om wat over te vertellen.. Want ga nu eens iedere dag over je gezondheid vertellen.. Of ga nu eens iedere dag vertellen wat je gedaan hebt.. Geloof me, dan ben je mijn blog snel zat.. Maar ja, niet bloggen is ook geen optie, dus kom maar op met de idee├źn. En als je geluk hebt.. gebruik ik jou idee om mijn blog te vullen;)

Afgelopen week heb ik het voor mijn doen druk gehad. Vriendinnen op bezoek, 2x fysiotherapie, donderdag zijn we wezen shoppen op zuidplein (Rotterdam, overdekt winkelcentrum), en vanavond heb ik het verlovingsfeestje van mijn broer en schoonzus. Kortom, vandaag hele dag relaxen, en hopen dat mijn energiepotje vanavond vol genoeg is om mee te feesten. Want hoe moe ik ook ben.. Een verlovingsfeestje van mijn eigen broer en schoonzus, laat ik ECHT NIET voorbij gaan, zonder dat ik er zelf geweest ben.

Groetjes

Geen opmerkingen: