donderdag 19 augustus 2010

Verslaafd...

Nadat ik al jaren verslaafd ben aan pillen, aan snuiven en aan spuiten… ben ik sinds vandaag ook verslaafd aan de drank.. Tja, dat liet nog op zich wachten hĂ©.. Voorlopig drink ik 4x per dag, 2 weken lang, drank… Dus als ik wat gekker doe, of als ik eens een keertje niet bereikbaar ben, dan weet je het.. Dan ben ik gewoon met mijn verslaving bezig…

Vandaag ben ik voor de 2e afspraak van de Second Opinion naar Den Haag geweest. Helaas bleek mijn longfunctie in 10 dagen tijd 14% gezakt te zijn.. Een zeldzaam antibioticadrankje erbij, pillen die er vorige keer bij waren gekomen eraf, en over 14 dagen weer terug komen.. Voor de kenners.. Mijn longfunctie was nu 1.60 liter en 51%. 10 dagen geleden was die 2.04 liter, en 65%..

Groetjes

7 opmerkingen:

Yehudith zei

Wauw, da's weer een flinke daler & domper :(. Hopelijk doet dat drankje / doen die pillen hun werk!

Groetjes,
Judith

MissPiggy zei

Vertel!
Wat voor superdrank heb je gekregen?
Nou hopen daat het helpt hoor!
x

Astrid zei

Wat zeggen ze in Den Haag over je vermoeidheidsklachen?

P.s. dat drankje is een heel oud antibioticum wat opnieuw uit de kast is getrokken, ik heb het ook gebruikt.

Groetjes van Astrid
Wat vind je van de benadering in Den Haag???

Anoniem zei

Haga vind ik naar. Heel direct en arrogant. Ouders worden er van af dag 1 uitgesloten. Ga vooral naar en ander cf centrum.

Anoniem zei

Asrtid, Welke ervaring heb jij met dat drankje? Vindt jij Haga onvoldoende presteren? Ik zet veel vraagtekens bij deze "beste" cf arts.

Claudia Huijzen zei

...ik ben ook benieuwd naar dat drankje! Hopelijk doet het goed werk, sterkte in ieder geval.
Groetjes Claudia

Cash en Els zei

Ik loop al vanaf de beginne in Den Haag en zou niet anders willen.
Overal is er wel iets denk ik, belangrijk is hoe je je voelt bij een bepaalde arts. In DH heb ik zeker al 5 artsen gehad en maar bij eentje het idee gehad van hmmm. Maar die is zelf vertrokken.

Hoop dat het drankje wat doet voor je!

Groetjes, Els