maandag 13 september 2010

Allergoloog

De blog van zaterdag wekte schijnbaar nogal de schijn op, dat het weer wat beter ging, en ik meer kan. Tegenover het uitje van vrijdag, staan echter een aantal dagen van volledig op de bank liggen en niets anders doen dan slapen en liggen. Dit neemt niet weg, dat ik intens heb genoten van vrijdag. Het is heerlijk om even er uit te zijn, en niet tussen de 4 muren van je huis te zitten.

Afgelopen 1,5 week ben ik iedere dag (behalve als ik fysio heb, die dag) 5 minuten buiten aan het fietsen. De eerste dagen werd ik steeds meer moe, tot zelfs tegen uitputting aan. Toch ben ik met een ijzeren wil doorgegaan, want wie weet is het een kwestie van gewenning, en word de vermoeidheid op een gegeven moment minder. Hoewel ik na het fietsen, de hele dag op de bank lig, en nog steeds tegen de grens van uitputting aan zit, ga ik niet over die grens heen. Dit houd in dat ik niet meer moe word, dan na de eerste paar dagen. Mijn vermoeidheid is nog niet terug op het peil wat ik gewend was, ik heb al mijn energie nodig voor therapie en fietsen, maar het lijkt stabiel te zijn.. En dat geeft mij de kracht om vol te houden..

Vanmiddag moeten we naar de Allergoloog in Rotterdam. Hoewel Den Haag de gehele behandeling heeft overgenomen van Rotterdam (zodat ik niet dubbele afspraken heb, tijdens de periode dat ik de Second Opinion heb), moesten we de afspraak bij de Allergoloog wel door laten gaan, zodat bekend is, waar ik precies allergisch voor ben. Er zullen verschillende antibiotica uit de betalactam groep getest worden. Later deze week zal ik hierover een blog schrijven.

Groetjes

3 opmerkingen:

Ydnas zei

Goed van je dat je nog elke dag 5 minuten fietst, kan me voorstellen dat je er elke keer tegenop ziet maar geeft vast wel een voldaan gevoel, en je bouwt toch je conditie er mee op! Fiets je wel rustig?? ;-)
Groetjes van Sandy

Anoniem zei

Ik moet mijn vorige reactie helaas terug nemen. Je hoeft je niet te verantwoorden dat het slecht met je gaat. Ik doelde m.n. op je positieve instelling, dat was goed nieuws. Pak die draad vooral weer op en laat hem niet los. Succes, Hedwiche

Gup zei

@ Hedwiche: Ik bedoelde niet specifiek iemand met mijn blog hoor! Positief ben ik altijd geweest, en hoop ik zeker te blijven:)

@ Sandy: Ja geeft heel goed gevoel, dat ik het toch ondanks de moeheid volhoud. Ik doe zo rustig mogelijk:)