dinsdag 14 september 2010

Apart verhaal

Altijd al geweten dat ik uniek was.. Wat we gisteren hebben meegemaakt/gehoord bewijst dat wel weer..

Gisteren moest ik naar de allergoloog, zoals ik al vertelde. Toen we, netjes op tijd, om 1 uur daar zaten, bleek het wat uit te lopen. Kwart over 1 begonnen ze met de huidtesten. Net als vorige keer werden met kleine naaldjes, verschillende stofjes onder mijn huid gespoten. Vorige keer ben ik getest op de Tazocin. Daar was ik allergisch voor, bleek na de testjes. Nu was het nog de vraag, voor welk onderdeel van de Tazocin ik allergisch ben. Want de Tazocin bestaat uit een penicilline en een antibiotica en de Tazobactam (versterking van penicilline of antibiotica), zo heb ik me laten vertellen. Vandaag ben ik getest op de penicilline en de antibiotica.

Hoe vreemd het ook mag lijken, ik ben niet allergisch voor de penicilline maar ook niet voor de antibiotica. Volgens de Allergoloog is het zeldzaam/uniek dat iemand allergisch is voor de Tazobactam. Maar wat is het dan? Want als ik niet allergisch ben voor de penicilline en de antibiotica, dan moet ik allergisch zijn voor de Tazobactam. Maar goed. De allergoloog gaat dus overleggen, en overpeinzen wat het kan zijn, en belt mij volgende week dinsdag terug.. Het verhaal word dus vervolgd..

Groetjes

Geen opmerkingen: