woensdag 1 september 2010

Bijna vette rekening voor reparatie

Vandaag hadden we weer een afspraak in Den Haag. Boven verwachting blies ik bijna het apparaat van de muur, en scoorde ik 10% hoger dan vorige controle. Mijn gevoel mag dit dan wel niet aangeven, maar blijkbaar hielp de Chlooramfenicol toch. De arts was dan ook zeer tevreden, mede ook omdat mijn suikers een stukje van de glijbaan waren gegaan. Als beloning voor deze resultaten, mocht ik nadat ik wat van mijn bloed had afgegeven, en mijn PAC was doorgespoten, 4 weken wegblijven. Komende 4 weken hopen we dus geen ziekenhuizen in te gaan. Ik hoop dit de komende tijd vol te houden.

Groetjes

7 opmerkingen:

MissPiggy zei

Waaa dat is goed nieuws, van je LF!
Maar euhm, wat ik mij afvroeg, als je 4 wk weg mag blijven, wat doen ze dan in de tussentijd met je vermoeidheid?
Ik bedoel, daarvoor ging je toch oorspronkelijk naar Den Haag he...

Maar goed bezig iig, dat is mooi!
x

marianne zei

Ha Miss Piggy,

leuk je te signaleren op mijn blog.

Zoals mijn arts het noemde.. "Je hebt er lang over gedaan, dit punt te bereiken (die hevige vermoeidheid.. immers in een jaar tijd werd het steeds erger), je zult er niet zomaar vanaf zijn.. dit zal ook zijn tijd nemen".

Vandaag is er opnieuw bloed geprikt, en dat onderzoekt hij nu. Omdat we moeten kijken hoe ik reageer op veranderingen zitten er steeds periodes tussen. Snap je?;)

Liefs

Claudia Huijzen zei

Hoi Marianne,

goed nieuws dat je LF zo verbeterd is! Ga hier toch ook eens dat drankje bespreken....

Liefs Claudia

Gup zei

Hoi Claudia,

Wat mijn arts mij vertelde, hebben ze het alleen nog maar in het Haga Ziekenhuis, omdat ze het daar zelf in de handel hebben genomen. Officieel is het namelijk niet in de handel, omdat het er ooit uit is gehaald vanwege de bijwerkingen.. Denk dus niet dat de artsen het je voor zullen schrijven.. Maar wie niet waagt;)

Groetjes

SuuS zei

Wat goed zeg van je lf! Op hoeveel L zit je nu?
En nu natuurlijk genieten van je 4 weken 'vrij' haha!

Claudia Huijzen zei

Hoi Marianne,
achja ik kan het in ieder geval vragen, ga het zo ook eens op het internet opzoeken.
Groetjes!

Anoniem zei

Hoi Marianne,

Goed nieuws dit keer. Erg leuk. Al voel je je lichamelijke misschien niet veel beter dit is wel een opsteker.

Groeten,
Anja