dinsdag 7 september 2010

Dwarsfluit

Vanaf groep 7/8 ben ik de trotse eigenaar van een dwarsfluit. Voor deze fluit heb ik zelf gespaard. Elke keer als ik geld kreeg, werd het apart gelegd, op de bank gezet, en ik spaarde en spaarde maar. Totdat ik de fluit kon kopen. Ik heb 2 jaar op les gezeten, totdat mijn huiswerk alle tijd en aandacht ging vragen. Gelukkig kon ik tegen die tijd, redelijk goed spelen. De tijd erna pakte ik mijn fluit nog regelmatig, al speelde ik niet meer zo vaak als toen ik nog op les zat. Een jaar of 2-3 geleden ontdekte ik de eerste roestspikkeltjes. Nu is dat op zich niet zo heel vreemd, als je een verzilverde fluit combineert met mijn zoute zweethandjes. Afgelopen week, pakte ik mijn fluit, na een hele tijd niet gespeeld te hebben, weer eens uit de kast. Het roest bleek behoorlijk wat uitgebreid te zijn, en dus besloot ik een mailtje te sturen naar de winkel waar ik mijn dwarsfluit heb gekocht. Misschien dat ze er nog wat aan kunnen doen.

Groetjes

1 opmerking:

inge zei

ik speel ook dwarsfluit,
ik begon in groep 6