woensdag 15 september 2010

Fysiotherapeut

De fysio die ik heb, heb ik al 15 jaar. Toen ik 4 jaar was, kwam hij al thuis bij mij over de vloer. En nu, 15 jaar later, ga ik naar de fysiopraktijk, om daar te trainen, en conditie op te bouwen. Als je elkaar al zo lang kent, heb je heel wat herinneringen samen. Daar komt echter later nog een blog over. Maar nu eerst een TOP 10 waarom het fijn is, als je al 15 jaar dezelfde fysio hebt. (ze staan niet op volgorde)

1. Je gaat er samen voor, om steeds weer wat op te bouwen…
2. Je kunt samen overleggen hoe je te werk zult gaan
3. Hij denkt met je mee, hoe je iets het beste aan kunt pakken
4. Hij reserveert iedere dag een bepaalde tijd in zijn agenda voor je, totdat jij een afspraak hebt gemaakt, zodat je op een tijd kan komen, die jou het beste uitkomt.
5. Je weet wat je aan elkaar hebt
6. Je weet wat je kan doen
7. Je weet ook wat je moet laten
8. Hij ziet aan je, hoe je jezelf voelt
9. Je kan samen herinneringen ophalen uit “die goede oude tijd”
10. Je kan samen lachen om dingen die je 15 jaar geleden deed.

Toen ik klein was, waardeerde ik het niet altijd, als ik weer een keer binnen moest blijven, omdat de fysio kwam, terwijl al mijn vriendjes en vriendinnetjes wel buiten konden spelen. Nu ben ik blij dat ik mijn fysio al zo lang ken. We hebben ondertussen een band op gebouwd, en weten wat we aan elkaar hebben. Ik denk dat ik gerust kan zeggen, dat ik blij ben dat ik zo’n fijne fysiotherapeut heb.

Groetjes

Geen opmerkingen: