donderdag 16 september 2010

Gedeelde Herinneringen

Gisteren had ik een blog, over WAAROM het zo fijn is om al zo lang dezelfde fysio te hebben. Vandaag besloot ik eens wat herinneringen op te schrijven, die ik met die fysio heb. Hier de top 10. (niet op volgorde).

1. Als de fysio kwam (hij kwam aan huis) verstopte ik me ergens, en moest hij me opzoeken, voordat we konden beginnen met de fysio.
2. Ik was aan het buiten spelen, en hij kwam me naar binnen halen, voor de fysio
3. Hij vertelde aan alle fysiotherapeuten op zijn praktijk, wat hij nu toch weer bij Marianne had meegemaakt.
4. Hij nam hoepels, stokken en pitzakjes mee, waar we oefeningen mee deden (creatieve manier van bewegen)
5. Toen ik 4 of 7 jaar was, heeft hij geholpen om in het ziekenhuis alle kaarten van de muren te halen. We zijn toen zo’n uur bezig geweest. Haha
6. Ieder jaar met kerst kreeg hij een bloembakje met een pasfoto van mij erin..
7. We probeerden alle dopjes van mijn PEP-masker uit.. (elk dopje had een andere grootte qua gaatje, de ene blies dus heel makkelijk, en de andere heel zwaar)
8. Mijn vriendin en ik hebben een liedje gespeeld op de blokfluit voor hem.
9. Als hij op vakantie ging, kwam hij met een cadeautje voor mij terug.
10. Hij vond het erg vervelend dat ik de 1e keer zakte voor mijn rijexamen en gaf me daarom een rijbewijs van marsepein.

Samen kunnen we, zo op zijn tijd, smakelijk lachen om deze herinneringen. Als ik diep na ga denken, zijn er vast nog wel een handjevol op te noemen, maar dit waren toch wel de leukste denk.

Groetjes

Geen opmerkingen: