donderdag 2 september 2010

Het ABC

Vandaag eens geen blog over hoe het met me gaat, maar een: ABC van mijn positieve (karakter) eigenschappen!

A= assertief, aardig
B= behulpzaam
C= creatief
D= doorzetter
E= eigenwijs
F= fanatiek
G= gezellig
H= humoristisch
I= inspiratievol
J= joviaal
K= kletskous
L= leidinggevend
M= moedig, muzikaal
N= nadenkend
O= optimistisch
P= perfectionistisch
Q= quivive (= oplettend)
R= respectvol
S= spontaan
T= trouw
U= uniek
V= vrolijk, voorzichtig
W= werklustig, wilskracht
X= xenatisch (= vriendelijk)
Y= ijverig
Z= zorgzaam, zelfstandig, zelfbewust

Dit ABC is natuurlijk ook te maken in dingen die bij je passen of in andere vormen. Maar ik koos ervoor om een ABC te maken van mijn positieve eigenschappen. Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie ABC... Wie volgt?

Groetjes

1 opmerking:

MissPiggy zei

Hahahaha misschien bij de Z nog toevoegen: Zelfvertrouwen?

Wel goed dat je zoveel positieve eigenschappen van jezelf kan opnoemen! Is altijd mooi meegenomen toch!

Fijne dag!