vrijdag 3 september 2010

Muziek

Op mijn 15e verjaardag kreeg ik een stereotoren. Welliswaar tweedehands, maar ik was de koning te rijk. Nu, 5 jaar later, begint diezelfde stereotoren wat kuren te krijgen. Zo accepteert hij de ene CD wel, en de andere speelt hij niet af. Ook CD’s die hij wel altijd afspeelde. Best vervelend, als je een leuke CD hebt, en hem wil luisteren, maar de stereotoren gooit roet in het eten. Nu kan ik natuurlijk gewoon een nieuw stereotorentje kopen, maar je gooit iets waar herinneringen aan zitten, nu eenmaal niet zo snel weg. Voorlopig doen we het maar gewoon met deze, en hopen we dat we tot een overeenkomst kunnen komen, dat hij de CD’s die ik wil luisteren, gewoon afspeelt;-)

Groetjes

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijken of je het oogje dat de cd's leest schoon kan maken met een beetje alcohol. Er zit waarschijnlijk een beetje stof op (of medicijnenaanslag). Moet goed te doen zijn en scheelt je een nieuwe toren.

gr Jroen

Gup zei

Kan het dan ook zijn dat hij bepaalde CD's wel, en anderen niet pakt? Want bij sommige CD's heb ik geen enkele last, en bij anderen wel..

Maar dankjewel voor de tip.. Ik ga het eens proberen:)

Marianne

Anoniem zei

Toen ik nog zonder de I-neb vernevelde had ik overal aanslag opzitten. En soms pakte hij cd's/dvd's wel en dan weer niet.
Gelukkig met de I-neb is dat verleden tijd. Maar het kan ook gewoon stof zijn.
Erg handig zijn vaak de wattenstaafjes, en die in alcohol dippen.

groeten Jroen

en succes.
Baat het niet dan schaad het ook niet. En volgensmij is de garantie tijd toch al verstreken, dus die gaat ook niet verloren als je het apparaat open maakt

Gup zei

Dankjewel voor je tip..

en die garantietijd.. tja.. die is inderdaad al enige tijd verstreken denk ik.. hihi

Claudia Huijzen zei

En al wat geprobeerd met Jeroen's tip.. Kan het ook niet aan de CD's liggen? Wel vervelend in ieder geval. Wat voor muziek luister je eigenlijk zoal?
Groetjes Claudia!

Tamara M. zei

Misschien een tip uberhaupt mensen als t komt door t vernevelen: JE kan CD's ook in een hoesje doen, dan heb je dr sowieso geen last van... *sarcasme*

Hopelijk heeft je stereotoren dezelfde muzieksmaak als jij!! En jah idd, een keer een schoonmaakdisk in het ding stoppen helpt misschien?

succes!

xxx Tamara