maandag 20 september 2010

Snotje Snotter..

Zaterdagavond belde mijn vriendin, of ze langs konden komen. Uiteraard zeg ik daar geen “nee” tegen, want aangezien ze op een schip wonen, zie ik ze niet zo vaak. Het was al weer een tijdje geleden dat ik hun, en hun kindje gezien had, dus kom maar op! Wat een heerlijk mannetje is het toch.. Ik heb genoten van het bezoekje. Daarna was ik wel versleten, want D. was helemaal hyper. Toch ben ik blij dat ik het door heb laten gaan. Wie wil nu haar vriendin, met man en kind niet zien?

Zaterdag zei ik al, dat ik niet fit was. Ik ben meer aan het hoesten, ben benauwder, Afgelopen weekend ben ik daar ook bij gaan niesen en snotteren, en vanaf gisteren heb ik geen stem meer. Vanmorgen werd ik wakker met keelpijn. Nu kan geen stem, en keelpijn door extreme vermoeidheid (uitputting) komen, maar ja.. Snotteren enzo niet. Dus nadat de rest allemaal verkouden is geweest, begin ik ook nog even mee te doen;-) Nu maar heel hard hopen dat het niet uitdraait op een infectie, en een opname..

Verder vandaag maar lekker rustig aan doen.

Groetjes

6 opmerkingen:

muis zei

beterschap. hoop het ook voor je dat het niet meer wordt dan alleen verkoudheid

Gup zei

Dankjewel:-) We gaan er vooralsnog maar even niet vanuit dat het een infectie word;-)

Anoniem zei

Ik hoest en snotter met je mee! Het scheelt dat iedereen er nu last van heeft. Maar altijd weer spannend of het alleen bij de verkoudheid blijft!


Jroen

Gup zei

Jij ook al.. Volgens mij is het halve land verkouden.. In ieder geval half CF-land;-)

Jij ook beterschap dan he!! Hopelijk redden we het allemaal zonder kuurtje;-)

Claudia Huijzen zei

Haha hier ook al gesnotter lees ik... het heerst dus echt!
Beterschap.
Groetjes Claudia

Gup zei

Haha.. nog 1;-) Wat een snotneuzen zijn we zeg;)

Jij ook beterschap claudia